ماسک صورت نیووا اورجینال Nivea 10193764

Nivea

480,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

ماسک صورت نیووا اورجینال کد کالا : 10193764

ماسک کاغذی مرطوب کننده نیوآ با نصف بطری محتوای سرم* هیالورونیک اسید و آلوئه ورا پوست را عمیقاً مرطوب، طراوت و تسکین می دهد. (*بر اساس سرم 40 میلی لیتری)
رطوبت شدیدی را برای پوست فراهم می کند و علائم خشکی را کاهش می دهد
مراقبت کامل از پوست را برای پوست های خشک و کم آب در 10 دقیقه ارائه می دهد.
احساس پر از رطوبت، بازسازی و مراقبت عمیق از پوست را فراهم می کند.
پوست را طراوت می بخشد و ظاهری با طراوت می بخشد
مناسب برای پوست های حساس
سازگاری پوست از نظر پوست تایید شده است
عوامل محیطی و آلودگی روزانه می توانند باعث کم آبی و خشکی پوست شوند. با ماسک ورقه ای مرطوب کننده نیوآ به مدت 10 دقیقه استراحت کنید و پوست خود را عمیقاً مرطوب کنید. ماسک مرطوب کننده کاغذی Nivea محتوای سرم نیم بطری* با ترکیبات هیالورونیک اسید و آلئو ورا پوست را عمیقا مرطوب، طراوت و تسکین می دهد. (*طبق سرم 40ml) با ایجاد رطوبت شدید به پوست علائم خشکی را کاهش می دهد. پوست را طراوت می بخشد و ظاهری با طراوت ایجاد می کند. احساسی به پوست می دهد که با رطوبت دوباره پر می شود، تجدید می شود و عمیقاً از آن مراقبت می شود. نحوه استفاده: مرحله 1: ماسک سفید را با دقت روی صورت خود بمالید، به طوری که لایه محافظ آبی به سمت بیرون باشد. پس از اطمینان از تماس آن با پوست، ماسک را روی پوست خود قرار دهید. مرحله 2: لایه محافظ آبی را به آرامی بردارید. ماسک را طوری تنظیم کنید که پوست شما را بغل کند. مرحله 3: آرام باشید و 10 دقیقه صبر کنید تا ماسک عمیقاً پوست شما را مرطوب کند. مرحله 4: برای برداشتن ماسک، آن را با نگه داشتن گوشه ها بلند کنید. سرم باقی مانده را به آرامی روی پوست خود ماساژ دهید یا با کمک پنبه آن را تمیز کنید سازگاری آن با پوست از نظر پوست تایید شده است. مناسب برای پوست های حساس. چند وقت یکبار استفاده میشه؟ : برای داشتن ظاهری سالم، هفته ای دو بار استفاده کنید. برای مراقبت بیشتر خنک کننده، ماسک را قبل از استفاده در یخچال نگهداری کنید.

Nemlendirici 10 Dakika Kağıt Maske (1 Adet), Hyaluronik Asit & Aloe Vera | ماسک ورقه ای 10 دقیقه ای مرطوب کننده (1 عدد)، هیالورونیک اسید و آلوئه ورا

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

10193764

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “ماسک صورت نیووا اورجینال Nivea 10193764” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول به سبد شما افزوده شد