کاپشن پسرانه – دخترانه اورجینال Asortik Kids | MNT-0005

Asortik Kids

6,150,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کاپشن پسرانه – دخترانه اورجینال | کد کالا : MNT-0005

مدل کت کاپشن خزدار بالای زانو بند کشی پارچه‌ای یونیسکس کودکان بوم زمستانی شیک و مد روز ما با تناسب راحت، مدل هود قابل جابجایی و جزئیات جیب همراه شماست.
مدل پالتو کلاهدار بند پارچه بوم زمستانی کودکان ما که داخل آن با پارچه welsoft پوشانده شده است، بزرگترین کمک کننده شما در هوای سرد است.
پارچه: بوم
پرکننده داخلی: پارچه Welsoft
هود: هود قابل جابجایی
مقاومت در برابر آب: ضد آب
ضخامت: ضخیم
قد: بین باسن و زانو
کمر: بند کشی
محل تولید: ترکیه
جنسیت: Unisex
اطلاعات سایز: در هنگام انتخاب لباس بچگانه لطفاً نمودار سایز در تصاویر را بررسی کرده و سفارش خود را ثبت کنید. برای محصولاتی که نمودار سایز ندارند می توانید با شرکت ما تماس بگیرید.
اطلاعات عمومی: شرایط نگهداری و مراقبت صحیح برای محصولات لباس کودکان، استفاده طولانی تر از محصولات ساخته شده از پارچه های با بالاترین کیفیت را تضمین می کند.
اطلاعات شستشو: مراقب باشید که لباس‌های کودکان را با چرخاندن آن‌ها به داخل و در گروه رنگ‌های خاص خود بشویید، نه اینکه آنها را برای مدت طولانی خیس نگه دارید. هنگام شستن و اتو کردن لباس کودکان باید به اطلاعات دفترچه راهنمای کاربر توجه کنید. در صورت وجود چاپ های فسفری، لوازم جانبی و یا گلدوزی روی محصولات لباس کودکان، لطفاً محصولات را در دمای بالا نشویید. اگر برای اولین بار محصولات توری را با دست بشویید، از ماندگاری آنها اطمینان خواهید داشت.

Çocuk Kışlık Kanvas Kumaş Büzmeli Diz Üstü Içi Kürk Kapüşonlu Kaban Mont | مانتو کلاه دار پارچه ای بوم زمستانی کودکانه بند کشی بالای زانو

 

 

 

سایز

, , , , , , , , , ,

رنگ

برند

استایل

آستین

طرح

متریال / جنس

نوع محصول

کد محصول

MNT-0005

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کاپشن پسرانه – دخترانه اورجینال Asortik Kids | MNT-0005” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول به سبد شما افزوده شد