زیر شلواری دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 121230

Decathlon

2,210,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

زیر شلواری دخترانه دکاتلون اورجینال | کد کالا : 121230

رنگ: مشکی مزایای محصول ویژگی دفع عرق: جزء که عرق را در مقادیر کم دفع می کند و به آرامی خشک می شود. عایق حرارتی: داخل آن برای گرم نگه داشتن برس خورده می شود. طراحی زیست محیطی: ما با رنگ آمیزی طناب در منبع، اثرات زیست محیطی محصول را کاهش می دهیم. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 100% پلی اتیلن ترفتالات توصیه ذخیره سازی: قبل از نگهداری مطمئن شوید که محصول کاملاً خشک شده است. توصیه مراقبت: قبل از اولین استفاده بشویید. اطلاعات فنی برش 100 لباس زیر چیست؟ : لباس زیر BL 100 دارای برش مستقیم است. دارای برش استاندارد مناسب برای انواع بدنه.
جزء پلی استر چه چیزی به کاربر ارائه می دهد؟ : پلی استر پر استفاده ترین الیاف است زیرا ارزان است و عملکرد عالی دارد. علاوه بر این، از جزء پلی استر برای به دست آوردن پارچه ای بسیار سبک و بادوام استفاده می شود. به طور فعال رطوبت را جذب می کند، اما پس از خیس شدن، بلافاصله خشک نمی شود. بوها را تا حدی کاهش می دهد.
بچه ها چگونه باید لباس بپوشند تا در پیست اسکی گرم بمانند؟ : برای گرم و خشک ماندن، توصیه می کنیم قانون پانسمان را در 3 لایه فنی رعایت کنید: برای خشک ماندن، لایه 1، یعنی پوست 2. لایه 2 یا لایه عایق حرارتی برای حفظ گرما. لایه سوم به عنوان یک لایه محافظ برای محافظت از آن در برابر باران شدید عمل می کند.
محصول قابل تعمیر: ما محصول شما را در مدت گارانتی رایگان تعمیر می کنیم. پارگی، درز … شما می توانید خدمات تعمیر را از فروشگاه Decathlon خود دریافت کنید. اگر محصول شما به دلیل نقص ساخت قابل تعمیر نیست، می توانیم محصول را تعویض کنیم یا پول شما را پس دهیم.

Wedze Çocuk Kayak Üst Içliği – Siyah – Bl 100 | لباس زیر اسکی Wedze – مشکی – Bl 100

 

 

 

سایز

,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

121230

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “زیر شلواری دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 121230” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول به سبد شما افزوده شد