پوشاک دریا پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | TYC00596400536

Decathlon

2,390,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

پوشاک دریا پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال | کد کالا : TYC00596400536

رنگ: آبی بنزینی/آبی مزایای محصول محافظت در برابر آفتاب: پارچه ای که دارای محافظت SPF50+ است. حتی در صورت خیس بودن نیز محافظت می کند. حداقل 95% محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش. جلوگیری از ورود شن و ماسه: بافت آن از باقی ماندن ماسه روی تی شرت جلوگیری می کند، نگهداری از آن آسان است Eco-Design: محصولی با کاهش اثرات زیست محیطی، تولید شده از 78% پلی استر بازیافتی. مقاومت در برابر کلر: برای فعالیت های سرگرمی تا 100 ساعت توصیه می شود. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 82% پلی اتیلن ترفتالات، 18% الاستین دستورالعمل های کاربر: محصول فقط از نواحی بدن که پوشش می دهد محافظت می کند. توصیه مراقبت: قبل از اولین استفاده بشویید. پس از استفاده با آب شفاف بشویید. حفاظت از اطلاعات فنی از کودکان: از آنجایی که سیستم دفاعی در کودکان از سن 3 سالگی شروع به کار می کند، پوست نوزاد به نور خورشید بسیار حساس است. در صورت قرار گرفتن در معرض همان مقدار نور خورشید، اثرات خورشید در کودکان 2 تا 3 برابر بیشتر از بزرگسالان است. بنابراین، مهم است که محافظت موثری ارائه شود.
SPF 50+ به چه معناست؟ : SPF نمادی از فاکتور محافظت در برابر نور خورشید (محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش) است که استانداردهای آن در سراسر جهان تنظیم شده است. این نشان دهنده سطح محافظت پارچه یا به طور دقیق تر، نفوذپذیری آن در برابر اشعه UV است. برای رعایت استانداردها، پارچه باید 95 درصد اشعه UV را مسدود کند. SPF 50+ نشان می دهد که پارچه 95% اشعه UVA و 98% اشعه UVB را مسدود می کند.
اطلاعات اضافی در مورد توسعه پایدار: با بازیافت پارچه یا بطری های پلاستیکی مورد استفاده برای تولید جزء پلی استر، استفاده از منابع مبتنی بر نفت را کاهش می دهیم و عملکرد و کیفیت اجزا را در طول تمرین به طور کامل حفظ می کنیم.

Nabaiji Bebek / Çocuk Uv Korumalı Kısa Kollu Wetsuit – Baskılı / Mavi | لباس مرطوب آستین کوتاه کودک Nabaiji Baby / محافظ UV کودک – چاپی / آبی

 

 

 

سایز

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

TYC00596400536

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “پوشاک دریا پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | TYC00596400536” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول به سبد شما افزوده شد