لباس زیر پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | TYC00765359674

Decathlon

2,670,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

لباس زیر پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال | کد کالا : TYC00765359674

رنگ: مشکی مزایای محصول انعطاف پذیری: پارچه نرمی که به لطف جزء الاستین خود آزادی حرکت را فراهم می کند. سهولت مراقبت: شستشو با ماشین لباسشویی در دمای 30 درجه سانتیگراد. از نرم کننده یا تمیز کردن خشک استفاده نکنید. ویژگی دفع عرق: جزء فنی که عرق را از بین می برد و از احساس گرما جلوگیری می کند. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 85% پلی اتیلن ترفتالات، 15% الاستین پارچه پشتی 76% پلی اتیلن ترفتالات، 24% آستر الاستین 100% پلی آمید باند الاستیک 90% پلی اتیلن ترفتالات، 90% پلی اتیلن ترفتالات، 90% پلی اتیلن ترفتالات. از نرم کننده استفاده نکنید. آن را بگذارید تا خشک شود. شستشو در برنامه ظریف در توری لباسشویی بشویید. اطلاعات فنی داستان این ورزشکار ورزشی…: سالن های ژیمناستیک حوزه تحقیقاتی ما هستند! تیم طراحی ما تانک این ورزشکار را در شرایط واقعی در طول تمرین و مسابقات کاربران پرشور ژیمناستیک آزمایش کرده است.
چگونه لباس ژیمناستیک انتخاب کنیم؟ : توصیه تیم طراحی ما: تجهیزات ایده آل برای کاربرانی که ژیمناستیک را برای اهداف تمرینی انجام می دهند، یک مایو بدون آستین، شورت یا جوراب شلواری است. به این ترتیب می توانند با آزادی حرکت بی نظیر از تمامی لوازم خود استفاده کنند تا در مراحل بعدی پا به پیست های مسابقه بگذارند.
چرا باید جلیقه ورزشی پوشید؟ : ژیمناستیک به ورزشکاران اجازه می دهد در حین تمرین آزادانه حرکت کنند و کمتر گرم شوند. این را می توان در مسابقات نیز استفاده کرد، اما پوشیدن آن در حضور هیئت داوران ممنوع است.
چگونه از لباس های ژیمناستیک مراقبت کنیم؟ : چون می دانیم وقت شما ارزشمند است، این مخزن قابل شستشو با ماشین لباسشویی است! با این حال، برای جلوگیری از فرسودگی محصولات می‌توانید اقدامات احتیاطی را انجام دهید: توصیه می‌کنیم محصولات را از داخل، در توری با دمای 30 درجه، در یک برنامه کوتاه بشویید. از نرم کننده استفاده نکنید و خشکشویی نکنید.

Domyos Çocuk Sporcu Atleti – Siyah – 500 | تانک ورزشکار Domyos Kids – مشکی – 500

 

 

 

سایز

, , , , , ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

TYC00765359674

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “لباس زیر پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | TYC00765359674” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول به سبد شما افزوده شد