کتانی تمرین و دویدن مردانه مرل اورجینال Merrell | J067347

Merrell

16,280,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کتانی تمرین و دویدن مردانه مرل اورجینال | کد کالا : J067347

کفش دویدن تریل Merrell Agility Peak 4 رویه مشبک ژاکارد سبک و راحت در Agility Peak 4 تناسب خاصی را برای پای شما ارائه می دهد. این ساختار اجازه می دهد تا گرما و رطوبت اضافی خارج شود و با هوای خنک تر جایگزین شود تا پاهای شما بهترین عملکرد را داشته باشند. جعبه رویه و پنجه سبک وزن هنوز هم محافظت خوبی در برابر مسیرها ایجاد می کند، بنابراین می توانید با خیال راحت با زمین های ناهموار مقابله کنید. این کفش‌های دویدن تریل با بالشتک و چسبندگی مناسب برای کسانی طراحی شده‌اند که می‌خواهند حتی در سخت‌ترین مسیرها محافظت زیادی داشته باشند. اکنون در چهارمین تکرار خود، Merrell Agility Peak 4 با یک زیره میانی کمی ضخیم تر ساخته شده از فوم سبکتر FloatPro، یک زیره Vibram® Megagrip® جدید برای چسبندگی بهتر بر روی صخره ها و مسیرهای سنگی به روز شده است. ویژگی ها: رویه ژاکارد
سیستم توری یکپارچه
یقه پر شده
گتر D-Ring
کلاهک محافظ بینی
بند عقب خارجی در پاشنه قفل می شود
آستر مشبک تنفسی
کفی قابل جابجایی EVA
صفحه سنگی برای محافظت
فن‌آوری‌ها: FLEXconnect™: فناوری Merrell FLEXconnect™ شما را با تلفیق تطابق کامل کف پا با زمین و همچنین خم شدن بهینه که امکان حرکت طبیعی پا را هنگام پا گذاشتن فراهم می‌کند، به تجربه‌ی خود در فضای باز متصل می‌کند.
Vibram MegaGrip®: Vibram Megagrip یک ترکیب لاستیکی با کارایی بالا است که چسبندگی بی‌نظیری بر روی سطوح خشک و مرطوب ارائه می‌کند. بسیار بادوام، راه حلی عالی برای رویارویی با مسافت های طولانی، ماجراجویی های جدید و فعالیت های مورد علاقه شما در فضای باز – از پیاده روی تا پیاده روی، از دویدن در مسیر تا دوچرخه سواری در کوهستان – به عنوان ورزشکاران یا دوستداران طبیعت. ویبرام مگاگریپ برای انواع سختی ها و انواع زمین ها مناسب است. این به شما اعتماد به نفس و کنترل می دهد و در عین حال تعادل بهینه بین ثبات و انعطاف پذیری را برای انطباق با زمین حفظ می کند.
FloatPro™: 20٪ مواد سبک تر از فوم EVA سنتی، ایجاد احساس راحتی طولانی مدت، و 30٪ فوم بادوام تر از EVA سنتی، فناوری کف میانی که بازگشت انرژی و دوام را فراهم می کند.

Agility Peak 4 Erkek Patika Koşu Ayakkabısı | کفش دویدن مردانه Agility Peak 4

 

 

 

سایز

, , ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

J067347

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fcampaign_name

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کتانی تمرین و دویدن مردانه مرل اورجینال Merrell | J067347” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول به سبد شما افزوده شد