کفش تنیس مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 300123

Decathlon

11,720,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کفش تنیس مردانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 300123

رنگ: مشکی/خاکستری روی مزایای محصول مقاومت در برابر سایش: زیره لاستیکی بادوام RUBLAST و بدنه تقویت شده در مناطق سایش. پیشرانه: بدنه با جزء Pebax® (علامت تجاری Arkema) برای پویایی بیشتر. جذب ضربه: کانسپت جانبی CS یک زیره ضربه‌گیر با کارایی بالا و طولانی‌مدت ارائه می‌کند. گریپ: ساختار زیگزاگی مخصوص زمین های خاکی برای گرفتن ایده آل بدون لغزش. سبکی: 370 گرم در سایز 43. با آن کاملا سبک است. پشتیبانی: گرفتن با ساختار بدنه آن تضمین شده است. راحتی: بدنه مشبک سه بعدی و فوم حافظه شکل در استخوان مچ پا. مفهوم محصول و تکنولوژی ترکیب محصول: رویه 70% پلی اورتان، 30% پلی اتیلن ترفتالات زیره زیره 50% لاستیک – مصنوعی، 30% اتیلن وینیل استات، 10% پلی اورتان، 10% پلی اورتان، اتیل 10% پلی اورتان، 10% پلی اتیل پلی اتیلن شفاف و 10% alate توصیه ذخیره سازی: بهداشت را حفظ کنید برای محافظت از کفش، توصیه می کنیم آن را در جای خشک و خنک نگهداری کنید و پس از استفاده مرتباً کفی آن را بردارید. اطلاعات فنی وزن: 370 گرم در سایز 43.
لاستیک RUBLAST: زیره زیره از ترکیب لاستیکی فوق بادوام RUBLAST تشکیل شده است. مطالعه حرکات تنیس بازان، پیکربندی بهینه کفی را برای دستیابی به سطوح بالایی از دوام امکان پذیر کرد.
بدنه تقویت شده: بدنه در سطح انگشتان پا و در قسمت داخلی پا تقویت می شود تا در برابر ضربات مکرر تنیس بازان و در حین حرکات کشویی مقاومت بالایی داشته باشد.
کامپوننت Pebax®: بدنه ساخته شده از مؤلفه پلیمری انقلابی Pebax®، ترکیب شده با شکل خاصی در قسمت جلوی پا، به شما امکان می دهد پویایی و سبکی به دست آورید. برنامه Pebax Powered® عملکرد بالای ترکیب Pebax® را برای ورزشکاران در بازار ورزش نشان می دهد. Pebax® و Pebax Powered® علائم تجاری ثبت شده Arkema هستند. برای اطلاعات بیشتر
مفهوم Lateral CS: مفهوم سیستم بالشتک جانبی (Lateral CS) که ثمره سال‌ها کار بخش R&D Artengo و Decathlon SportsLab است، جذب ضربه‌های بازیکن تنیس را در هنگام تماس با زمین تضمین می‌کند. مطالعات بیومکانیکی انجام شده بر روی بازیکنان تنیس نشان داده است که فوم “با دوام ضربه بالا” در صورت قرار گرفتن در یک موقعیت خاص روی کف پا (در مقایسه با مدل TS990 2019) 13٪ ضربه در تماس با زمین را کاهش می دهد.
کفی: ترموفرم شده، کفی اجزای EVA طول عمر، سبکی و راحتی را تضمین می کند.
توری ها: توری های صاف برای گرفتن کامل و گره زدن راحت تر در طول تمرین تنیس.
زیره زمین سفالی: کفی با طرح زیگزاگ مخصوص زمین رسی برای مقاومت عالی در برابر لغزش روی این سطح.

Artengo Erkek Tenis Ayakkabısı – Siyah – Ts990 | کفش تنیس مردانه آرتنگو – مشکی – Ts990

 

 

سایز

, , , , ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

300123

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کفش تنیس مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 300123” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول به سبد شما افزوده شد