پولار مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 176453

Decathlon

3,770,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

پولار مردانه دکاتلون اورجینال | کد کالا : 176453

رنگ: مشکی مزایای محصول عایق حرارتی: جزء محافظ در برابر سرما و برس های داخلی و خارجی (200 گرم بر متر مربع)، یقه یقه اسکی. قابلیت تنفس: پارچه ای که عرق تولید شده توسط بدن را دفع می کند. زیپ کامل آزادی حرکت: پارچه انعطاف پذیر سهولت استفاده را فراهم می کند. سبکی: فقط 336 گرم در اندازه L. جیب: 2 جیب زیپ دار که می توانید وسایل خود را با خیال راحت در آن قرار دهید. صرفه جویی در فضا: به لطف جزء کوچکی که فضای اشغال می کند، می توان آن را به راحتی در کوله پشتی حمل کرد. مفهوم محصول و تکنولوژی ترکیب محصول: پارچه اصلی جیب 100% پلی استر 100% پلی استر توصیه ذخیره سازی: تا شده یا آویزان شده در مکانی خشک و تمیز نگهداری شود. توصیه مراقبت: قبل از اولین استفاده بشویید. با زیپ بسته بشویید. اطلاعات فنی پلی استر بازیافت شده: با بازیافت پارچه یا بطری های پلاستیکی استفاده شده برای تولید جزء پلی استر، استفاده از منابع نفتی را کاهش می دهیم و عملکرد و کیفیت قطعه را به طور کامل در طول کوهپیمایی حفظ می کنیم.
رنگرزی DOPE-DYED: رنگرزی دوپ تکنیکی است که در آن از رنگدانه ها در طول تولید طناب استفاده می شود. این تکنیک در مقایسه با رنگرزی سنتی که پس از تبدیل نخ ها به پارچه اعمال می شود و در نتیجه نیاز به مقدار زیادی آب دارد و باعث آلودگی می شود، اثرات زیست محیطی را کاهش می دهد. این فرآیند رنگرزی در مدل‌های قطبی سیاه و خاکستری MH120 ما استفاده شده است و ما قصد داریم همین فرآیند را برای رنگ‌های دیگر نیز اعمال کنیم.
جزء قطبی: عایق حرارتی را از طریق هوا فراهم می کند: جزء قطبی به لطف حجمی که به دلیل فرآیند برس زدن روی بافت آن به دست می آورد، هوا را به دام می اندازد. هوای محبوس شده به دلیل خاصیت عایق بودن بدن را گرم نگه می دارد. این جزء در آزمایشگاه برای ایجاد راحتی حرارتی بین 7 تا 10 درجه سانتیگراد بدون پوشیدن ژاکت اضافی آزمایش شده است.
دو سال دوام تضمین شده: ما قطب‌های پیاده‌روی خود را در آزمایش‌های پیری قرار دادیم تا دوام آنها را اندازه‌گیری کنیم. ما به شما تضمین می کنیم: – مقاومت در برابر حرکت دسته ها و اصطکاک کیسه برای به تاخیر انداختن ایجاد پیل معمولی این جزء – استحکام درزها – دوام قطعه پشمی پس از شستشوهای مکرر – عدم تغییر رنگ محصول پس از شستشو، در هنگام شستشو در معرض اشعه ماوراء بنفش و در تماس با عرق.
پشم های ما از کجا می آیند؟ : این پشم گوسفند که در مرکز طراحی بین المللی ما در کوهپایه های مون بلان، فرانسه ایجاد شده است، توسط تامین کنندگان ما در ویتنام و بنگلادش تولید می شود. تامین کنندگان ما دانش واقعی در تولید پرزهای ما دارند و شرکای هستند که ما با آنها همکاری نزدیک داریم. این رابطه اعتماد با شرکای صنعتی ما را قادر می سازد تا محصولات فنی با کیفیت ایجاد کنیم.
طراحی محصولات ما: مهارت های حرفه ای ما: مرکز طراحی جهانی Quechua ما در Passy، در پای کوه Mont-Blanc در منطقه Haute Savoie واقع شده است. به لطف این موقعیت، ما می توانیم از نزدیک با تیم های خود (طراحان، مدیران محصول، مهندسان…) همکاری کنیم و با کاربران آموزش در فضای باز خود در تماس باشیم. به لطف این مزیت منحصر به فرد، ما قادریم محصولات کوهنوردی خود را طراحی کنیم و تخصص خود را به شما ارائه دهیم.

Quechua Erkek Doğa Yürüyüşü Poları – Siyah – Mh120 | پشم گوسفند پیاده روی مردانه کچوا – مشکی – Mh120

 

 

 

سایز

, , , ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

176453

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fcampaign_name

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “پولار مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 176453” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول به سبد شما افزوده شد