مایو شنا پسرانه دکاتلون اورجینال Decathlon 329059

Decathlon

1,810,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

مایو شنا پسرانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 329059

رنگ: فیروزه ای/سفید مزایای محصول مقاومت در برابر کلر: این مایو بیش از 200 ساعت در برابر کلر مقاومت می کند. دافع آب: به لطف پارچه دافع آب، از نفوذ آب جلوگیری می کند و به سرعت خشک می شود ثبات: شورت شنا سطح بالایی از چسبندگی را ارائه می دهد. Eco-Design: محصولی با طراحی سازگار با محیط زیست ساخته شده از 100% پلی استر بازیافت شده. ساختار قابل تنظیم: به لطف طناب سفت کننده به راحتی قابل تنظیم است. مفهوم محصول و تکنولوژی ترکیب محصول: پارچه اصلی آستر 100% پلی اتیلن ترفتالات 100% پلی اتیلن ترفتالات توصیه نگهداری: مایو خود را در جای خشک نگهداری کنید. توصیه مراقبت: پس از استفاده با آب شفاف بشویید. اطلاعات فنی فناوری AQUARESIST: محصولات با فناوری AQUARESIST تضمین می کنند که در طول دوره استفاده در برابر کلر مقاوم هستند. آنها انعطاف پذیری و مقاومت خود را در برابر اشعه UV حفظ می کنند.
مدل: لباس شنا قبل از هر چیز باید راحت باشد. باید به شما اجازه حرکت آزادانه بدهد. به همین دلیل انتخاب مایو از اهمیت بالایی برخوردار است. مایو راحت و راحت با برش کوتاه، کمر کشی و بند کشی. سبک و راحت است، برای همه مناسب است!
اطلاعات اضافی در مورد توسعه پایدار: با بازیافت پارچه یا بطری های پلاستیکی مورد استفاده برای تولید جزء پلی استر، استفاده از منابع مبتنی بر نفت را کاهش می دهیم و عملکرد و کیفیت اجزا را در طول تمرین به طور کامل حفظ می کنیم.

Nabaiji Çocuk Basic Yüzme Şortu – Mavi – 100 | شورت شنای پایه بچه نبیجی – آبی – 100

 

 

سایز

, , , ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

329059

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “مایو شنا پسرانه دکاتلون اورجینال Decathlon 329059” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول به سبد شما افزوده شد