پلار مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 324176

Decathlon

8,010,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

پلار مردانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 324176

رنگ: سیاه/ خاکستری کربن مزایای محصول ضد باد: غشای کاملاً ضد باد. محافظت در برابر باد تا سرعت 30 کیلومتر بر ساعت عایق حرارتی: به عنوان لایه دوم پوشیده می شود، مناسب برای استفاده در دمای 7 درجه سانتی گراد/4 درجه سانتی گراد. صورت داخلی پشم گوسفند ضخیم دافع آب: عملیات PFC انجام شده است که باعث می شود آب روی پارچه سر بخورد دوام: بافت تنگ پارچه به شما امکان می دهد کوله پشتی را بدون خطر سایش بپوشید وزن: اندازه تقریباً 620 گرم L. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: پارچه اصلی – لایه بیرونی 90% پلی اتیلن ترفتالات، 10% الاستین پارچه اصلی – لایه داخلی 100% پلی اتیلن ترفتالات جیبی 100% پلی اتیلن% پلی اتیلن ترفتالات 8% دستورالعمل های کاربر دیرهنگام: نفوذپذیر در آب : پوشیدن آن در هوای بارانی توصیه نمی شود. توصیه مراقبت: با زیپ بسته بشویید. از نرم کننده استفاده نکنید. اطلاعات فنی در واقع نمی توان به راحتی تعریف کرد که “Softshell” چیست: ژاکت Softshell یا به سادگی “softshell” محصولی ضروری است که در فعالیت های خارج از منزل محافظت می کند. نام آن به این معنی است که یک غشای ضد باد و تنفس دارای آب است. سطح بیرونی دافع است و کاربر را راحت‌تر می‌کند. این فناوری از فناوری “softshell” می‌آید که شامل قرار دادن آن بین سطح داخلی است که گرمای بیشتر یا کمتری را ارائه می‌دهد.
مزایای یک ژاکت نرم: یک ژاکت پوسته نرم به لطف پارچه بیرونی و غشای محافظ باد و همچنین آستر آن عایق حرارتی منحصر به فردی را ارائه می دهد. بر خلاف ژاکت پارکا یا ضد آب، پارچه های یک محصول سافت شل نرم و قابل تنفس هستند و این محصول دارای یک پوشش ضد آب برای محافظت در برابر نم نم باران است. Softshell بسیار مفید ظاهری شیک، راحت و اسپرت ارائه می دهد.
اطلاعات در مورد رویکرد طراحی زیست محیطی ما: ما بسیاری از فرآیندهای جدید را برای کاهش اثرات زیست محیطی محصول اجرا کرده ایم: – سطح بیرونی 100٪ جزء پلی استر بازیافتی است – پشم گوسفند استفاده شده در فضای داخلی رنگرزی شده است (رنگرزی فله) که باعث کاهش CO2 می شود. انتشار 21٪ – 90٪ در طول تولید این برای به حداقل رساندن تلفات پارچه برای اطمینان از کارایی طراحی شده است.
بادشکن و ایجاد گرمای اضافی: باد احساس سرما را به شدت افزایش می دهد. به عنوان مثال، هنگامی که باد با سرعت 20 کیلومتر در ساعت در هوای 0 درجه سانتی گراد می وزد، دمای نمدی -10 درجه سانتی گراد است. پارچه هایی به نام «مسدود کننده باد» با ایجاد مانعی در برابر باد این مشکل را برطرف می کنند.
همچنین به طور موثر از اتلاف گرما جلوگیری می کند.
سطح تنفس ژاکت: غشای بادشکن در پارچه اصلی قابلیت تنفس 3009 گرم بر متر مربع را در 24 ساعت (بر اساس استاندارد JIS L1099 به روش A2) ارائه می دهد.
ویژگی های فنی و عملکرد: 2 جیب دستی زیپ دار پوشش داخلی روی زیپ جلو محافظت بیشتری در برابر باد می کند. یقه بلند که محافظت می کند، مچ دست انعطاف پذیر، کمر انعطاف پذیر.
سطح آب گریز کت: خاصیت آب گریز پارچه ظرفیت جریان آب بدون جذب روی سطح لباس است. بنابراین، پارچه آب نشت نمی کند، گرم می ماند و سبک باقی می ماند. ویژگی دافع آب با فرآیند بدون پرفلوئوروکاربید (بدون PFC) اعمال شده بر روی سطح بیرونی پارچه به دست می آید. با این حال، این ویژگی ها ممکن است بسته به استفاده از بین بروند. توصیه می کنیم هر بار شستشو آن را دوباره فعال کنید.
نحوه تمدید آب گریزی آن: لینک را ببینید! محصول مراقبتی ما برای تجدید ویژگی ضد آب بودن محصول توصیه می کنیم.

Forclaz Erkek Softshell Mont – Siyah – Mt100 | کاپشن سافت شل مردانه Forclaz – مشکی – Mt100

 

 

سایز

, , ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

324176

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “پلار مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 324176” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول به سبد شما افزوده شد