پلار مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 326668

Decathlon

6,010,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

پلار مردانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 326668

رنگ: سبز تیره/قهوه ای تیره مزایای محصول عایق حرارتی: پشم گوسفند گرم 240 گرم در متر مربع، یقه بلند راحتی بهینه را بین 7 تا 10 درجه فراهم می کند سکوت: پارچه های پشمی مورد استفاده در هنگام اصطکاک صدا ایجاد نمی کنند. آزادی حرکت: دارای یک جزء نرم و انعطاف پذیر است که تمام حرکات شما را تسهیل می کند. قابلیت تنفس: جزء آن عرق تولید شده توسط بدن را دفع می کند. جیب: 2 جیب داخلی، 3 جیب بیرونی زیپ دار سهولت مراقبت: قابل شستشو در ماشین لباسشویی. سریع خشک می شود و چروک نمی شود. طراحی زیست محیطی: ساخته شده از 98% پلی استر بازیافتی برای طول عمر ایده آل. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 100% پلی اتیلن ترفتالات آستر 100% پلی اتیلن ترفتالات جیب 65% Terephthalate 65% Tenephthalate CH5% پنبه نگهدارنده پنبه، 100% ing: عملکرد پشم گوسفند جزء این است که به لطف حجم ایجاد شده توسط بافت آن هوا را به دام می اندازد (زمانی که از پارچه تری ساخته می شود، “پارچه برس” نامیده می شود). این هوا به لطف قدرت عایق طبیعی بدن را گرم نگه می دارد. هنگامی که دما حدود 10 درجه سانتیگراد است، باید از خود در برابر سرما محافظت کنید. پارچه پشمی و یقه ایستاده که از کل گردن شما محافظت می کند برای حفظ گرما و احساس راحتی حرارتی به شما کافی است.
سکوت: از آنجایی که سکوت کلید یک شکار موفق است، طراحان ما یک پشم گوسفند سبک وزن، انعطاف‌پذیر و با بافت نرم طراحی کردند تا صداهای اصطکاک ایجاد شده در حین حرکات شکار را کاهش دهد، صرف نظر از اینکه هوا چقدر خنک است.
چرا پارچه بازیافتی را انتخاب می کنیم؟ : ما پارچه ها و بطری های پلاستیکی را بازیافت می کنیم تا پارچه پلی استر خود را بسازیم و در نتیجه استفاده از منابع نفتی را کاهش می دهیم و محصولات با کیفیتی را به شما ارائه می دهیم.
کاهش ضایعات: این پشم گوسفند با استفاده از روش «حداقل ضایعات» طراحی شده است که ضایعات ناشی از برش پارچه را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. این پشم گوسفند 96 درصد استفاده از پارچه را به دست می آورد.

Solognac Polar – Avcılık Ve Doğa Gözlemi – Kahverengi / Yeşil – 500 | سولوناک قطبی – شکار و مشاهده طبیعت – قهوه ای / سبز – 500

 

 

سایز

, , , , ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

326668

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “پلار مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 326668” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول به سبد شما افزوده شد