تیشرت مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 332877

Decathlon

1,940,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

تیشرت مردانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 332877

رنگ: خاکستری مزایای محصول انعطاف پذیری: به لطف بافت آن آزادانه حرکت کنید. نرمی: تی شرتی که با اجزای 100% پنبه ای خود نرمی و راحتی را ارائه می دهد. عایق حرارتی: جزء پنبه ای هم تهویه می کند و هم عرق را از بین می برد. Eco-Design: 30% اجزای پنبه ای بازیافتی + رنگرزی سرد برای کاهش اثرات زیست محیطی. مفهوم محصول و تکنولوژی ترکیب محصول: پارچه اصلی 100% پنبه پارچه کامیسل 98% پنبه، 2% الاستین توصیه ذخیره سازی: آماده تا شده در کمد شما: به طور خلاصه، منتظر شماست تا آن را به بهترین شکل ممکن دریافت کنید! اطلاعات فنی یک تی شرت که در واقع برای تناسب اندام طراحی شده است اما برای زندگی روزمره شما نیز مناسب است! : یک جلسه حرکات کششی صبح زود، یک جلسه کاری، یک پیاده روی سریع بین ظهر تا ۲ بعد از ظهر، یک سفر به فروشگاه مواد غذایی برای ذخیره یخچال و گذراندن زمان با کیفیت با خانواده و/یا دوستان. آیا دوست ندارید همه این کارها را انجام دهید. در همان لباس شیک و راحت؟ مجموعه ما کاملا جاه طلبانه است: به شما امکان می دهد از یک فعالیت به فعالیت دیگر در یک سبک حرکت کنید و مرزهای بین فعالیت ها را حذف می کند.
گفتی آرامش؟ : تصور کنید در زندگی روزمره که در محل کار، خانواده، ورزش و همه چیز بسیار فعال است، لباس شما هم راحت باشد و هم مد روز، آیا چنین آرزویی دارید؟ مال ما هم به عنوان طراحان پارچه، فکر می‌کردیم که در موقعیت خوبی هستیم تا این آرزوی دیوانه‌کننده را زنده کنیم. و اینگونه بود که سریال ما متولد شد!سریالی که به همان اندازه که ظاهرش باحال و راحت است و در عین حال شیک است!
تی شرت: مناسب برای همه سبک ها و فعالیت ها!: لازم نیست در مد متخصص باشید: تی شرت نخی ما همیشه برای ایجاد یک سبک لباس موثر موثر است. چرا؟ آستین های بلند آن برای پوشیدن با ژاکت کش باف پشمی در شب های خنک تابستان، در پاییز و زمستان ایده آل است. یقه خدمه گردن شما را برجسته می کند و برش مستقیم آن برای راحتی شما ایده آل است. جزء پنبه ای از گردش هوا و در نتیجه از بین بردن عرق پشتیبانی می کند.
وزن جزء: وزن جزء محصول 150 گرم در متر مربع است.

Domyos Erkek Gri Uzun Kollu Spor Tişörtü 100 – Regular – Fitness Hafif Antrenman | تی شرت اسپرت آستین بلند طوسی مردانه Domyos 100 – معمولی – تمرین سبک تناسب اندام

 

 

سایز

, , , , ,

رنگ

برند

آستین

نوع محصول

کد محصول

332877

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “تیشرت مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 332877” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول به سبد شما افزوده شد