تیشرت مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 325791

Decathlon

1,980,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

تیشرت مردانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 325791

رنگ: گوجه‌فرنگی روشن/مرجان نئون مزایای محصول ویژگی عرق‌گیری: جزئی که عرق را جذب و دفع می‌کند و به سرعت خشک می‌شود. جلوگیری از تحریک: از تحریک در بدن و پهلوها جلوگیری می کند. تهویه: نواحی در زیر بغل، تنه و پشت که می توانند هوای بیشتری را جذب کنند. سبکی: بسیار سبک. 124 گرم در اندازه L مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: قسمت رویه – پارچه اصلی 67% پلی اتیلن ترفتالات، 33% پلی آمید قسمت پایین – پارچه اصلی 67% پلی آمید، 33% پلی اتیلن 33% پلی اتیلن طراحی شده توسط تیم ما تی شرت برای جلوگیری از ایجاد تحریک طراحی شده برای: – روی بدن (بالا تنه) به لطف استفاده از یک نخ مخصوص – در کناره ها و پشت به لطف فناوری “بدون درز” که اجازه استفاده از درز را نمی دهد.
تخلیه عرق: در نتیجه مطالعاتی که در آزمایشگاه انجام دادیم، مناطقی را که بیشترین تعریق در آنها رخ می دهد را تعیین کردیم و تهویه های میکرو را روی بدن، زیر بغل و پشت قرار دادیم تا با دفع عرق به بهترین شکل ممکن، خشک شدن سریع را تضمین کنیم.
راحتی: فناوری بدون درز یک ساختار بافتنی لوله ای است که تضمین می کند هیچ درزی در طرفین برای راحتی بی نظیر وجود ندارد!
جدید برای سال 2021: با تشکر از بازخورد شما، ما این تی شرت را بهبود بخشیم: – یک جزء جدید که تنفس و راحت تر است – یک ناحیه در قسمت بالای سینه که تحریک نوک پستان را محدود می کند.

Kiprun Erkek Koşu Tişörtü – Kırmızı – Sınırlı Sayıda – Kiprun Care | تی شرت دویدن مردانه Kiprun – قرمز – نسخه محدود – Kiprun Care

 

 

سایز

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

325791

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “تیشرت مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 325791” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول به سبد شما افزوده شد