کرم حالت دهنده مو زنانه – مردانه کراستاز اورجینال Kerastase E3551100

Kerastase

3,990,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کرم حالت دهنده مو زنانه – مردانه کراستاز اورجینال کد کالا : E3551100

Curl Manifesto Gelée Curl Contour یک نرم کننده ژل مشخص کننده فر است که با عسل مانوکا، سرامیدها و گلیسیرین فرموله شده است. به لطف بافت کرمی خود، موها را عمیقا تغذیه می کند و تا 24 ساعت از موها در برابر موخوره محافظت می کند. از این نرم کننده ژل برای فرم دادن به فرهای خود و افزایش شادابی استفاده کنید.
مطالب اصلی:
عسل مانوکا گرانبها: عسل مانوکا یک عسل قوی و کمیاب است که به دلیل خواص ترمیم کنندگی منحصر به فردش شناخته شده است. این به طور گسترده در زمینه پزشکی استفاده می شود. عسل مانوکا، سرشار از مواد معدنی، مواد مغذی و قندهای طبیعی، تعداد مواد مغذی را در موهای مجعد و موج دار افزایش می دهد. همچنین به موهای خشک کمک می کند تا شادابی و درخشندگی خود را بازیابند.
سرامید: سرامید کاملاً در شکاف موهای شکننده می نشیند. سیمان مو را در عمق قشر مو تقلید می کند و اتصالات مو را تقویت می کند تا نرمی، صافی و استحکام آن را بازگرداند.
گلیسیرین: گلیسیرین مشتق شده از سبزیجات به مرطوب کردن موها و مراقبت از مو از ریشه تا نوک کمک می کند تا ظاهری بی عیب و نقص داشته باشد. حاوی سیلیکون، سولفات، پارابن و روغن معدنی نیست.
توصیه مصرف: روی موهای خشک یا مرطوب بمالید. بسته به طول موهایتان و ضخامت تارهایتان از ۲ تا ۴ پمپ استفاده کنید. فرهای خود را با نوک انگشتان خود شکل دهید.
اندازه: 150 میلی لیتر نوع پوست: فرفری/مواج هدف استفاده:مرطوب کننده جنسیت:یونیسکس گروه سنی:یونیسکس

Curl Manifesto Gelée Curl Contour Kıvırcık Saçlara Bukle Belirginleştirici Jel Krem 150ml | کرم ژل تقویت کننده کانتور کرل مانیفست ژله برای موهای مجعد 150 میلی لیتر

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

E3551100

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کرم حالت دهنده مو زنانه – مردانه کراستاز اورجینال Kerastase E3551100” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول به سبد شما افزوده شد