اسنیکر زنانه نایک اورجینال Nike DM9538 104

Nike

13,500,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

اسنیکر زنانه نایک اورجینال کد کالا : DM9538 104

ایر مکس سیستم نایک، یکی از برگزیده ترین برندهای ورزشی در جهان با محصولات اسپرت و شیک خود که عملکرد بالایی دارد، مدل های ایر مکس سیستم را در رده کفش های روزانه با فناوری های پیشرفته و مواد بادوام طراحی کرده است.
در تعداد زیادی برای فروش ارائه می شود. مدل‌های کفش غیررسمی Nike Air Max Systm با ارائه گزینه‌های مختلف به کاربران با گزینه‌های رنگی فصل جدید، فضای قدیمی دهه ۸۰ مورد علاقه شما را مدرن می‌کند و آن را به امروز می‌آورد. مدل‌های کفش غیررسمی Nike Air Max Systm با ترکیب زیبایی‌شناسی کلاسیک با ساختاری مدرن، با طراحی چشم‌نواز خود توانسته‌اند توجه را به خود جلب کنند. رویه بیرونی بادوام… Nike Air Max Systm که به شکلی مناسب برای استفاده روزانه طراحی شده است، در مدل های کفش روزانه موجود است.
رویه بیرونی بادوام ساخته شده از مواد مخلوط ترجیح داده شد. مدل‌های کفش غیررسمی Air Max Systm که کاربر را با ساختار تنفسی خود غرق نمی‌کنند، راحتی تمام روز را ارائه می‌دهند که در هر مرحله احساس خواهید کرد. Air Max Cushioning… با فناوری زیره Air Max تا حدی قابل مشاهده طراحی شده است، مدل‌های کفش راحتی نایک Air Max Systm نوید راحتی بی‌انتها را می‌دهند. بالشتک زیره Air Max که ابتدا برای اجرای محصولات با عملکرد طراحی شده بود، اکنون به عنوان یک معیار راحتی ترجیحی در بسیاری از محصولات استفاده می شود. مشخصات فنی ساختار استاندارد قالب‌گیری، رویه بیرونی با دوام مواد مخلوط، ظاهر بالا، سیستم توری کلاسیک، ساختار سبک وزن تنفسی، فناوری زیره Air Max، نوشته‌های Air Max در کناره، آرم‌های چرمی نایک Swoosh، ویژگی زیره لاستیکی، طراحی یکپارچهسازی با سیستمعامل مدرن شده.

Air Max Systm GÜNLÜK BEYAZ UNİSEX SNEAKER AYAKKABI DM9538 104 | کفش ورزشی یونیسکس یونیسکس روزانه ایر مکس سیستم 104 DM9538

 

 

سایز

, , ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

DM9538 104

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “اسنیکر زنانه نایک اورجینال Nike DM9538 104” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول به سبد شما افزوده شد