محافظ لثه زنانه – مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 184191

Decathlon

1,720,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

محافظ لثه زنانه – مردانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 184191

رنگ: بی رنگ؟ مزایای محصول محافظت در برابر ضربه: مطابق با استاندارد جدید XP S72-427 سهولت تنفس: فاصله تهویه 2 میلی متری تنفس را در طول تمرین فراهم می کند. سازگاری با بدن: برای سازگاری با تمام ساختارهای دندان ترموفرم شده است. مقاومت در برابر سوراخ: ضخامت 5 میلی متر تک جزء. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: اجزای اضافی 100% پلی پروپیلن جزء اصلی 100% اتیلن وینیل استات دسته/گیره 100% پلی پروپیلن توصیه ذخیره سازی: فراموش نکنید که محافظ دهان خود را پس از استفاده در انبار قرار دهید. دستورالعمل های کاربر: فقط باید برای فعالیت های ورزشی استفاده شود. اطلاعات فنی طراحی ایمن تر جدید: محافظ های دهان ما با استاندارد جدید XP S72-427 با ویژگی های زیر مطابقت دارند: – ضخامت پشتیبانی بیشتر برای جلوگیری از سوراخ شدن. – شکاف تهویه یکپارچه که امکان تنفس را حتی در صورت بسته بودن چانه فراهم می کند. – بهم پیوستن دندان های بالا و پایین برای قفل شدن فک به طور موثرتر (حمایت در برابر شکستگی دندان). – پوشش لثه برای جلوگیری از فرورفتگی لثه.
کدام سایز را باید انتخاب کرد؟ : S= ارتفاع کاربر بین 1.10m – 1.40m (CHILD) M = ارتفاع کاربر بین 1.40m – 1.70m L= ارتفاع کاربر بیش از 1.70m
پیشنهادات برای استفاده: مراقب باشید که هم در تمرینات و هم در مسابقات از محافظ های دهان خود استفاده کنید. برای اینکه قالب دندان شما به درستی بیرون بیاید، به زمان خیساندن آن دقت کنید. این دوره ها بر روی بسته بندی محصول درج شده است و برای هر مدل متفاوت است. فیلم آماده سازی قالب را مشاهده کنید. برای ارائه پشتیبانی عالی، هنگام باز کردن دهان، محافظ های دهان باید در جای خود باقی بمانند.
توصیه های مراقبت: با آب زلال بشویید. قبل از قرار دادن آن در جعبه حمل و نقل (جعبه اصلی) بگذارید در هوا خشک شود. برای پشتیبانی عالی، سالی یک بار یا هر زمان که متوجه فرسودگی آن ها شدید محافظ های دهان خود را تعویض کنید.

Outshock 100 Boks Ve Dövüş Sanatları Dişliği – L Boy – Şeffaf | Outshock 100 بوکس و هنرهای رزمی Mouthguard – سایز L – شفاف

 

 

سایز

,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

184191

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “محافظ لثه زنانه – مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 184191” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول به سبد شما افزوده شد