لباس مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 332919

Decathlon

2,850,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

لباس مردانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 332919

رنگ: گوجه فرنگی روشن مزایای محصول ویژگی دفع عرق: جزئی که عرق را از بین می برد تا از خشک شدن سریع اطمینان حاصل شود. جیب: 3 جیب در پشت که 1 جیب زیپ دارد. آزادی حرکت: برش “آرام” برای همه انواع بدن مناسب است تهویه: زیپ تمام قد برای تهویه عالی. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 100% پلی اتیلن ترفتالات پارچه کامیزل 91% پلی اتیلن ترفتالات، 9% الاستین توصیه مراقبت: قبل از اولین استفاده بشویید. با زیپ بسته بشویید. اطلاعات فنی اطلاعات تکمیلی در مورد توسعه پایدار: در کل خط تولید خود، ما فقط از زیپ‌های مشکی برای استفاده از مواد معمولی و جلوگیری از ضایعات استفاده کرده‌ایم، علاوه بر این، این زیپ‌ها با استفاده از یک فناوری رنگ‌آمیزی کمتر موثر به نام دوپ رنگ‌آمیزی می‌شوند. در مرحله طراحی، فرآیند تصعید که باعث ایجاد مقدار زیادی ضایعات در حین برش می‌شد، حذف شد.تمامی این اقدامات منجر به انتشار 17 درصد کمتر CO2 نسبت به سری قبلی شد.
توصیه های مراقبت: شستشو با ماشین لباسشویی در دمای 30 درجه سانتی گراد. از برنامه مصنوعی استفاده کنید محصول را با وارونه کردن آن بشویید. از نرم کننده استفاده نکنید. برای خشک شدن در مکانی گرم و دارای تهویه آویزان کنید. در خشک کن خشک نکنید. خشکشویی نکنید. سفید کننده نکنید. روی هیچ منبع حرارتی قرار ندهید.

Triban Erkek Kısa Kollu Yol Bisikleti Forması – Kırmızı – Rc100 | لباس دوچرخه سواری جاده آستین کوتاه مردانه Triban – قرمز – Rc100

 

 

سایز

, , , ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

332919

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “لباس مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 332919” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول به سبد شما افزوده شد