باتون ورزشی دکاتلون اورجینال Decathlon 122861

Decathlon

1,920,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

باتون ورزشی دکاتلون اورجینال کد کالا : 122861

رنگ: آبی خاکستری مزایای محصول دستگیره ارگونومیک: دسته اسفنجی انعطاف پذیر. دستگیره در بالا رشته دور دسته ساختار قابل تنظیم: سیستم تنظیم پین (دکمه ای) بسیار قابل اعتماد و آسان 105/110/115/120 سانتی متر صرفه جویی در فضا: 3 قسمت تلسکوپی. اندازه تا شده: 55 سانتی متر. عرض در هنگام باز شدن: ~ 5 سانتی متر. دوام: میله های آلومینیومی 6061-T6. قطر میله 20/18/16 میلی متر نوک فولادی سازگاری: واشر تابستانی یکپارچه غیر قابل جابجایی. دسته غیر قابل تعویض وزن: وزن باتوم 200 گرم. مفهوم محصول و تکنولوژی ترکیب محصول: شفت دستگیره/دستگیره 100% آلومینیومی 100% پلی اتیلن با چگالی بالا توصیه ذخیره سازی: برای جلوگیری از فشار دادن این باتوم ها و حفظ نیروی گیره آنها، آنها را در یک محیط خشک و بدون سفت کردن سیستم تنظیم نگهداری کنید. اطلاعات فنی داستان طراحی…. : ویژه طراحی و تایید شده است. چرا سیستم Push-pin را انتخاب کردیم؟ برخی از کاربران نمی خواهند بخش قابل توجهی از آموزش خود را صرف تنظیم قطب های خود کنند. استفاده از این سیستم بسیار ساده، قابل اعتماد، سبک و ارزان بود. چرا چوب ها بزرگ هستند؟ زیرا این مدل برای کسانی طراحی شده است که می خواهند با خیال راحت راه بروند. چرا دسته صاف با اسفنج؟ زیرا آزمایشات میدانی ما نشان داد که دسته اسفنج راحت تر از دسته پلاستیکی است.
چگونه طول ایده آل میله های خود را تنظیم کنم؟ : باتوم را باید طوری نگه داشت که ساعد که موازی بدن است زاویه قائمه تشکیل دهد. برای این کار: – پایین را کاملا بکشید تا سیستم فشار پین خودکار بسته شود
– لوله وسط را بلغزانید تا پین فشار بالایی به سطح سوراخ مورد نظر برسد
– از خطوط روی لوله ها برای تراز کردن پین فشاری با سوراخ ها استفاده کنید
برای جلوگیری از شکستگی هرگز از خط STOP عبور نکنید.
توصیه هایی برای استفاده: این میله کوهنوردی برای کمک به حفظ تعادل، فشار دادن خود به جلو و توزیع نیرو بین بازوها و پاها طراحی شده است. برای اطمینان از ایمنی بیشتر، قفل باتوم را قبل از رفتن به پیاده روی و پس از استفاده منظم با تست ویژگی پشتیبانی آن بررسی کنید.در هوای طوفانی باتوم های خود را به کوله پشتی خود آویزان نکنید. برخی از کاربران ما ممکن است به صدای سوت که هنگام عبور باد از سوراخ های تنظیم رخ می دهد، حساس باشند.
توصیه های تعمیر و نگهداری: نگهداری صحیح از تیرهای شما تضمین می کند که کارایی آنها حفظ شده و طول عمر آنها افزایش می یابد. اگر بعد از استفاده آب به داخل باتوم نشت کرد، قطعات را جدا کرده و بگذارید خشک شود. در نهایت گرد و غبار و گل و لای ناشی از آب را با یک برس نرم تمیز کنید. پس از خشک شدن می توانید قطعات را دوباره کنار هم قرار دهید. مکانیسم ها را روغن کاری یا پولیش ندهید.
چرا باتوم ها به صورت تکی فروخته می شوند؟ : به عنوان Decathlon، تصمیم گرفتیم که میله های پیاده روی/کوهنوردی خود را به صورت جداگانه بفروشیم. یکی از دلایل این امر استفاده است. برخی از افراد فقط می خواهند از 1 باتوم استفاده کنند. علاوه بر این، به این ترتیب اگر یکی از باتوم های شما شکست، می توانید به جای 2 باتوم، تنها یک باتوم خریداری کنید.
لوازم جانبی مناسب برای این مدل به صورت جداگانه به فروش می رسد: مزیت خرید پایه های تریکینگ فورکلاس این است که می توانید از طیف گسترده ای از لوازم جانبی و قطعات یدکی مناسب بهره مند شوید. بنابراین می توانید تا زمانی که ممکن است از آن لذت ببرید. نوک میله پیاده روی: کد محصول: 8580865 MT100 قسمت پایین: کد محصول: 8648384

Forclaz Outdoor Baton – Mavi – Mt100 | Forclaz Outdoor Baton – آبی – Mt100

 

 

سایز

, , ,

برند

نوع محصول

کد محصول

122861

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “باتون ورزشی دکاتلون اورجینال Decathlon 122861” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول به سبد شما افزوده شد