توپ پزشکی دکاتلون اورجینال Decathlon 304064

Decathlon

3,550,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

توپ پزشکی دکاتلون اورجینال کد کالا : 304064

رنگ: مشکی مزایای محصول تطبیق پذیری: 3 لوازم جانبی مکمل برای ماساژ تمام عضلات شما. سهولت استفاده: راحت، توپ و چوب را می توان در داخل غلتک قرار داد. سبک وزن: سبک وزن، فقط 330 گرم! تا 150 کیلوگرم مقاوم است. سازگاری بدنه: غلتکی: فوم مسطح بسیار راحت برای شروع. طراحی زیست محیطی: تاثیر CO2 کاهش می یابد: اجزا و طراحی مجموعه بهینه شده اند. مفهوم محصول و تکنولوژی ترکیب محصول: قسمت فوم 100% ساختار فوم پلی پروپیلن 100% لغزنده فوم پلی پروپیلن 50% پلی پروپیلن، 50% پلی آمید 6.6 مشاوره تعمیر و نگهداری با Clear. اطلاعات فنی چگونه با لوازم جانبی ماساژ ماساژ دهیم؟ : لوازم جانبی ماساژ 3 در 1 (غلتکی، توپی، چوبی) بعد از ماساژ استفاده می شود و به شما امکان می دهد خودتان را ماساژ دهید. برای یک ماساژ موثر، هر گروه عضلانی حداقل به مدت 5 دقیقه ماساژ داده می شود. می توانید بلافاصله بعد از تمرین، عصر یا حتی روز بعد ماساژ دهید. تماشای ویدیوهای ما را فراموش نکنید، این ویدیوها نحوه استفاده از این محصول را در نواحی عضلانی که ماساژ خواهید داد به شما نشان می دهد.
غلتک ماساژ (فوم غلتک) برای چه مواردی استفاده می شود؟ : غلتک ماساژ به شما این امکان را می دهد که عضلات خود را عمیقاً با وزن بدن ماساژ دهید. فوم غلتک دارای ساختاری صاف برای ماساژ راحت تر در مقایسه با غلتک های ساختاری خاص است. ایده آل برای کاوش در ماساژ. برای پشت، باسن و ساق پا مناسب است و روی زمین قابل استفاده است. سبک وزن اما بسیار بادوام است و برای کاربران تا وزن 150 کیلوگرم مناسب است.
توپ ماساژ برای چه مواردی استفاده می شود؟ : توپ ماساژ به شما این امکان را می دهد که عضلات، نقاط ماشه ای و نواحی چنگ زدن (“لمس”) را عمیقا ماساژ دهید. می توان از آن برای قوس پا، پشت و ساق پا استفاده کرد. برای پا و ساق پا روی زمین و برای پشت روی دیوار مناسب است.
چوب ماساژ چه کار می کند؟ : استیک ماساژ باعث ماساژ عمیق عضلات می شود. می توانید فشار وارد شده به چوب ماساژ را با توجه به شدت و عمق ماساژ مورد نظر تنظیم کنید. ایده آل برای باسن و ساق پا.
ابعاد ست ماساژ چقدر است؟ : طول: 38 سانتی متر قطر: 13.5 سانتی متر

Aptonia Masaj Seti : Masaj Rulosu / Topu / Çubuğu – Discovery 100 | مجموعه ماساژ آپتونیا: غلتک ماساژ / توپ / استیک – Discovery 100

 

 

سایز
رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

304064

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “توپ پزشکی دکاتلون اورجینال Decathlon 304064” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول به سبد شما افزوده شد