توپ پزشکی دکاتلون اورجینال Decathlon 333658

Decathlon

1,230,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

توپ پزشکی دکاتلون اورجینال کد کالا : 333658

رنگ: خاکستری آبی مزایای محصول تطبیق پذیری: ایده آل برای پا و دست. مناسب برای بدن: توپ ماساژ متراکم و بیرون زده برای ماساژ عمیق سهولت استفاده: به شما امکان می دهد به سادگی خودتان را ماساژ دهید. حمل آسان: اندازه کوچک تا بتوانید به راحتی آن را در هر مکانی حمل کنید! مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: جزء اصلی 100% لاستیک – اتیلن پروپیلن دی ان مونومر اطلاعات فنی توپ ماساژ ایده آل برای پاهای شما!: در مسابقات یا ورزش هایی که نیاز به دویدن دارید (مانند بسیاری از ورزش ها)
-))، با ماساژ دادن خود پس از ورزش، عضلات و کف پاهای خود را شل کنید. چگونه انجامش بدهیم؟ آسان! در حالت ایستاده یا نشسته توپ را به آرامی زیر پاهای خود بغلتانید.توصیه می کنیم این کار را حداقل 5 دقیقه انجام دهید تا تاثیرگذار باشد.بالاخره این کاری است که خودتان انجام می دهید. در مورد دست ها چطور؟ فقط همین.
پس هدف از برجستگی ها چیست؟: از آنجایی که توپ ماساژور بیرون زده ما بسیار نرم است، هیچ درد و رنجی ایجاد نمی کند، برعکس، برآمدگی ها پوست شما را تحریک می کنند. به لطف این برجستگی ها می توانید طب فشاری و رفلکسولوژی را انجام دهید و همچنین نیازی به استفاده از آن بعد از ورزش ندارید.
طب فشاری چیست؟: برای توضیح مختصر، طب فشاری از طب چینی می آید و شامل تحریک نقاط انرژی در سراسر بدن (به خصوص در پاها) می شود. فواید متعددی دارد!
قطر این توپ ماساژ چقدر است؟: قطر: 47 میلی متر.
توصیه‌های مختلفی که می‌توانید در طول ریکاوری اعمال کنید: توصیه اول: لوازم جانبی ماساژ مناسب برای ورزش و ترجیحات شما گزینه‌ها: غلتک یا کمربند ماساژ، تحریک الکتریکی، جوراب‌های فشاری، پرسی درمانی و غیره. نکته دوم: تغذیه ورزشی! خوردن غذاهایی مانند میله های پروتئینی و ماهی بعد از ورزش بهترین کمک کننده شما خواهد بود.

Aptonia Masaj Topu | توپ ماساژ آپتونیا

 

 

سایز
رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

333658

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “توپ پزشکی دکاتلون اورجینال Decathlon 333658” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول به سبد شما افزوده شد