لوازم جانبی محافظ دکاتلون اورجینال Decathlon 345747

Decathlon

2,300,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

لوازم جانبی محافظ دکاتلون اورجینال کد کالا : 345747

رنگ: مشکی مزایای محصول پشتیبانی از مفاصل: نوارهای سفت کننده الاستیک تضمین می کند که بافت های همبند در مچ دست گرفته می شوند. سهولت استفاده: با توجه به سطح چنگال مورد نیاز شما تنظیم می شود، پوشیدن آن آسان است.راحتی: بافته شده راحت و فشرده که با ساختار مچ دست سازگار است. مفهوم محصول و تکنولوژی ترکیب محصول: پارچه اصلی 74% پلی آمید، 14% الاستین، 12% پلی اتیلن ترفتالات توصیه نگهداری: در جای خشک و تمیز و دور از نور نگهداری شود. قطعات چسب را روی قسمتی که برای این منظور آماده شده است قرار دهید. به این ترتیب از آسیب زودرس پارچه جلوگیری می کنید. دستورالعمل های کاربر: این یک محصول پزشکی است. کتابچه راهنمای کاربر را مرور کنید. اطلاعات فنی چرا باید از این دستبند استفاده شود؟ : این مچ بند که چسبندگی را فراهم می کند، برای عادت کردن سریعتر به ورزش (بسکتبال، فوتبال، هندبال، تنیس، بدمینتون، دویدن، دویدن صحرایی، ژیمناستیک، جودو) در هنگام عدم تعادل در بافت همبند یا هنگام بازگشت ایده آل است. ورزش بعد از پیچ خوردگی جزئی مچ دست. پوشیدن و درآوردن آسان (فقط مسیر ترسیم شده روی تار را دنبال کنید!)، تنفس پذیر و سازگار با ساختار مچ دست شما، این دستبند راحتی ایده آلی را فراهم می کند.
رگ به رگ شدن چیست؟ : پیچ خوردگی مچ به معنای پارگی یا کشیدگی رباط های مچ دست است. پیچ خوردگی به دلیل حرکت ناگهانی یا از دست دادن تعادل روی سطوح لغزنده در طول یک بازی فعال رخ می دهد. پیچ خوردگی مچ پا شایع ترین حادثه ورزشی است که روزانه 6000 بار اتفاق می افتد!
کدام سایز دستبند را انتخاب کنم؟ : مچ دست خود را 5 سانتی متر بالاتر از استخوان مچ خود اندازه بگیرید. سپس سایز خود را در جدول سایز زیر پیدا کنید: سایز 1: 20 – 22 سانتی متر سایز 2: 22 – 23.5 سانتی متر سایز 3: 23.5 – 25 سانتی متر سایز 4: 25 – 26.5 سانتی متر
چرا باید مچ دست حمایت شود؟ : وقتی بعد از رگ به رگ شدن به ورزش بازمی‌گردید، باید بیشتر توان بدنی خود را به‌خصوص توانبخشی مچ پا بازیابی کنید. هنگامی که مچ دست پیچ خورده است، محافظت از مچ دست بسیار مهم است زیرا خطر عود پیچ ​​خوردگی بسیار زیاد است.
آیا می دانید محصولات تارماک در شرایط استفاده واقعی تست می شوند؟ : تیم طراحی محصولات تارماک در شمال فرانسه فعالیت می کند. آنها به طور مداوم تحقیقاتی را برای بهبود کیفیت محصول انجام می دهند تا رضایت کاربران ورزشی ما را جلب کنند. همه مدل‌های ما توسط کاربران تحت شرایط استفاده واقعی برای چندین هفته آزمایش می‌شوند و مطابق با بازخورد شما توسعه می‌یابند.

Tarmak Yetişkin Ayak Bilekliği – Sol / Sağ – Siyah – R100 | مچ بند بزرگسالان تارمک – چپ / راست – مشکی – R100

 

 

سایز

, ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

345747

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “لوازم جانبی محافظ دکاتلون اورجینال Decathlon 345747” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول به سبد شما افزوده شد