اسکیت برد دکاتلون اورجینال Decathlon 332718

Decathlon

9,770,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

اسکیت برد دکاتلون اورجینال کد کالا : 332718

رنگ: سبز لیمویی نئون مزایای محصول کیفیت جهش: تخته چوبی 7 لایه ساخته شده از 100% افرا کانادایی برای “پاپ” عالی. باندینگ هنکل. حساسیت: تخته 8 x 31.6 اینچی مقعر متوسط ​​برای سهولت در کنترل. عملکرد کمربند: اسکیت بردی که می تواند به راحتی بر روی سطوح مختلف استفاده شود سهولت کنترل: اکسل آلومینیومی، لاستیک های 92A. چرخ PU 52 میلی‌متری، 99 آمپری با ریباند بالا. مفهوم محصول و تکنولوژی ترکیب محصول: تخته 100% چوب سخت: جنگلداری پایدار محور اسکیت برد 80% آلومینیوم، 20% چرخ اسکیت برد فولادی 100% بلبرینگ پلی اورتان 100% پیچ فولادی 100% Screw فولادی 100% محل خشک 100% . هرگز با آب تماس نگیرید و در زمستان در جای مرطوب مانند صندوق عقب خودرو نگهداری نکنید. اطلاعات فنی تخته اسکیت بورد COMPLETE 100 چیست؟ : ابعاد: 8 این اسکیت بورد 100% افرا کانادایی بسیار بادوام و ماندگار است. افرای کانادایی برای اسکیت برد ایده آل است: بادوام، متراکم و سبک وزن است.
چرخ ها و بلبرینگ ها: چرخ های 100% پلی اورتان با قطر 52 میلی متر و سختی 99 آمپر. این چرخ ها هم برای اسکیت پارک و هم برای جاده ها مناسب هستند. هم برای حرکات قدرتمند به اندازه کافی سفت است و هم به اندازه کافی نرم است تا لرزش های ناشی از زمین را جذب کند. اسکیت برد CP100 دارای بلبرینگ های ABEC7 است. بلبرینگ ها در ابتدا فرسوده می شوند، اما پس از چند بار استفاده ایده آل می شوند. برد این اسکیت برد برای کاربران مبتدی بالای 12 سال مناسب است، سرعت آن کمتر از اسکیت برد CP500 است.
محورها (محل نصب چرخ ها): محورهای آلومینیومی، سختی 88 آمپر، محورهای لاستیکی پلی اورتان، این محورها برای شروع اسکی ایده آل هستند. اگر حرکات چرخشی زیادی دارید، می توانید از FURY EVO 2 استفاده کنید. این محورها در مدل COMPLETE 500 موجود هستند و برای استفاده فشرده و چرخش بهتر ایده آل هستند.
یک اسکیت برد با کاهش اثرات زیست محیطی! : چوب مورد استفاده ما دارای گواهی FSC (شورای نظارت بر جنگل) است. این گواهی تضمین می‌کند که جنگل به گونه‌ای مدیریت می‌شود که تنوع زیستی را حفظ کند و زندگی مردم و کارگران محلی و همچنین قابلیت اقتصادی آن را از بین ببرد. ما همچنین از یک چسب بسیار کارآمد بر پایه آب استفاده می کنیم که آلودگی بسیار کمتری نسبت به رزین های اپوکسی دارد.
وزن اسکیت برد COMPLETE100 چقدر است؟ : 2.3 کیلوگرم
محصولات ما چگونه تست می شوند؟ : قبل از عرضه هر محصول به بازار، ما از دوام و کیفیت آن از طریق تست های آزمایشگاهی و تست های استفاده ای که با سفیران Decathlon خود در سراسر جهان انجام می دهیم، اطمینان حاصل می کنیم. با تشکر از سفیران ما که محصولات ما را آزمایش و تایید می کنند، می توانیم از مناسب بودن محصول برای آموزش مطمئن شویم. همکاری ما با سفیران در طول فرآیند توسعه محصول برای ما شاخص کیفیت است.

Oxelo Kaykay – 8″ – Cp100 | اسکیت برد Oxelo – 8 اینچی – Cp100

 

 

سایز
رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

332718

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “اسکیت برد دکاتلون اورجینال Decathlon 332718” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول به سبد شما افزوده شد