کفش بسکتبال زنانه دکاتلون اورجینال Decathlon 144026

Decathlon

10,050,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کفش بسکتبال زنانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 144026

رنگ: مشکی/نئون نارنجی خونی مزایای محصول پشتیبانی: با مفهوم Weblock 2.0* و بدنه بالا، پا را قوی تر می گیرد جذب ضربه: کف میانی فوم تزریقی (EVA)، تقویت 2.3 سانتی متری در پاشنه پا. مفهوم دستگیره: محافظ جانبی* باعث کاهش لغزش پا در هنگام تغییر فشار می شود. قابلیت تنفس: به لطف پارچه داخلی قابل تنفس، پاهای شما برای مدت طولانی تری خشک می مانند. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: رویه 100% پلی اتیلن ترفتالات آستر و جوراب 100% پلی اتیلن ترفتالات زیره 70% اتیلن وینیل استات، 20% لاستیک – لاستیک 20% – مصنوعی، 10% از کفش های خود استفاده کنید. خارج از کیف بدنسازی خود را در جای خشک قرار دهید توصیه می کنیم آن را در جایی نگهداری کنید. دستورالعمل کاربر: از شستشو با ماشین لباسشویی خودداری کنید. در خشک کن خشک نکنید. اطلاعات فنی مفهوم “Weblock 2.0” چیست؟ : تقویت‌کننده‌های طرفین، چسبندگی پا را در هنگام تغییر جهت تضمین می‌کنند.
مفهوم “قاب پاور” چیست؟ : برای پایداری بیشتر کفش، قسمت سفت روی قوس کف پا وجود دارد.
مفهوم “گارد جانبی” چیست؟ : زیره در قسمت جلوی کفش بلندتر است. به لطف این مفهوم، پایداری بیشتری در طول تغییر جهت سریع به دست می آید.
چه کسی کفش بسکتبال طراحی می کند؟ : تارمک یک تیم پرشور برای توسعه محصولات طراحی شده برای تمرین بسکتبال است. تمام محصولات موجود در مجموعه محصولات کفش به گونه ای طراحی شده اند که نیازهای بسکتبالیست ها را برآورده کنند و اطمینان حاصل کنند که هنگام تمرین و بازی بسکتبال حداکثر لذت را خواهید برد.
آیا می دانید تمامی محصولات تارماک در شرایط استفاده واقعی تست می شوند؟ : تیم طراحی محصولات تارماک در کیپستادیوم در شمال فرانسه فعالیت می کند. این برای ورزشکاران با راحتی طولانی مدت در طول تمرین بسکتبال کار می کند. قطعات تایید شده برای مشخصات فنی و دوام آنها در تمام محصولات ما استفاده می شود. تمامی مدل ها در شرایط استفاده واقعی توسط کاربرانی که چند هفته است بسکتبال بازی می کنند تست و تایید شده اند و طبق نظرات شما در سایت decathlon.com.tr توسعه یافته اند.
محصولات مناسب را انتخاب کنید، تمرین کنید… همه توصیه های ورزشی ما در مورد بسکتبال را کشف کنید! : تارمک در تمرینات بسکتبال مبتدی، معمولی یا پیشرفته شما را همراهی می کند. توصیه های ما را برای آموزش، انتخاب محصولات مناسب و لذت بردن از سرگرمی به تنهایی یا با اطرافیان خود کشف کنید.

Tarmak Yetişkin Basketbol Ayakkabısı – Siyah / Mor – Ss500 | کفش بسکتبال بزرگسالان تارمک – مشکی / بنفش – Ss500

 

 

سایز

, , , , , ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

144026

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کفش بسکتبال زنانه دکاتلون اورجینال Decathlon 144026” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول به سبد شما افزوده شد