کلاه برت یا بافتنی زنانه دکاتلون اورجینال Decathlon 337776

Decathlon

1,960,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کلاه برت یا بافتنی زنانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 337776

رنگ: مشکی مزایای محصول ویژگی حذف عرق: جزء آن عرق را در حداکثر سطح از بین می برد. عایق حرارتی: به لطف اجزای داخلی گرم آن، می توانید به طور موثر در برابر سرما محافظت کنید. انواع مختلف استفاده: می توانید موهای بلند خود را با دهان پنهان در پشت باقلا بیرون بیاورید. دافع آب: جزء محافظت کننده در برابر نم نم باران. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 91% پلی استر، 9% الاستین توصیه ذخیره سازی: در مکانی خشک و تهویه شده، دور از رطوبت نگهداری شود. اطلاعات فنی سخنی از تیم طراحی: این برت علاوه بر مزایای فنی آن به گونه ای طراحی شده است که با سبک فوتبالی سازگارتر باشد. به دلیل برش بلندتر آن نسبت به کلاه های کلاسیک با کلاه های شنا متفاوت است. الگوی جلویی برت که با تکنیک چاپ سیلیکونی به دست آمده است، کنترل توپ را با سر آسان می کند. بنابراین ما یک ست کامل با یقه گردن و دستکش در رنگ های همسان را به شما پیشنهاد می کنیم.
خاصیت تنفس و گرم نگه داشتن : ویژگی های تنفس و گرم نگه داشتن با انتخاب مواد ترکیب شده است. در حالی که داخل آن ظاهری کرکی دارد، سر را نیز گرم نگه می دارد. ترکیبی ایده‌آل که به شما امکان می‌دهد بدون اینکه بیش از حد گرم شوید، در طول تمرین خود از بند بیسکویت استفاده کنید.
سبک کلاه: این کلاه بلندتر از کلاه های معمولی است و می توان آن را به عقب کشید تا ظاهری جذاب و حجم بیشتری ایجاد کند (برخلاف برخی از مدل های کلاه که سر را محکم در آغوش می گیرند).
آیا این محصول دارای طراحی سازگار با محیط زیست است؟ : ما در تمام مدل های خود از پلی استر بازیافتی استفاده کردیم. در مدل های مشکی خود از تکنیک رنگرزی به نام Dope Dyed استفاده کردیم که امکان رنگرزی نخ را به صورت فله ای فراهم می کند. این روش به طور قابل توجهی انتشار CO2 را کاهش می دهد. با انتخاب این محصول می توانید به کاهش اثرات زیست محیطی کمک کنید.
امتیاز مقایسه اثرات زیست محیطی محصولات: اثرات زیست محیطی محصول در کل چرخه عمر آن و با کمک شاخص های مختلف محاسبه می شود. برای کمک به شناسایی آسان محصولات با بهترین عملکرد زیست محیطی، یک سیستم امتیازدهی کلی (ABCDE) با مقایسه محصولات مشابه (تی شرت، شلوار، کوله پشتی و غیره) ایجاد شده است. Decathlon داوطلبانه در این محیط زیست شرکت می کند. رویکرد برچسب‌گذاری وب سایت: پایداری. decathlon.com ویدیوی توضیح دهنده:

Kipsta Yetişkin Bere – Siyah – Keep Dry 500 | Kipsta Adult Beanie – Black – Keep Dry 500

 

 

سایز

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

337776

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کلاه برت یا بافتنی زنانه دکاتلون اورجینال Decathlon 337776” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول به سبد شما افزوده شد