بافت و پلیور مردانه کیگیلی Kiğılı | 453017

Kiğılı

1,370,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید
شناسه محصول381612300

بافت و پلیور مردانه کیگیلی Kiğılı | کد کالا : 453017

48% پلی استر 25% پشم 18% اکریلیک 3% پلی آمید 3% ویسکوز 3% پنبه
Kiğılı طرح‌های منحصر به فردی را برای شما به ارمغان می‌آورد تا استایل شما را در حالی که از سرما در زمستان محافظت می‌کنید، نشان دهد. با سبک خود که به راحتی با هر محیطی سازگار می شود، به ترکیبات شما ظرافتی بی دردسر می بخشد. نسیم ظرافت ایجاد شده توسط ژاکت های بافتنی یقه ای که با محتوای پشمی خود فضای قابل اعتماد بیشتری به ترکیبات شما می بخشد، در هوای سرد به آدرسی قابل اعتماد تبدیل می شود. طراحی طرح دار آن که کلاسیک را به چالش می کشد با بافت های مجلل برخورد می کند و سبک و راحتی را در کنار هم ارائه می دهد. لباس بافتنی که در نتیجه ترکیب رنگ های مناسب فصل با جزییات کامل، حس جوانی به خود می گیرد، فضایی پرانرژی به ترکیب های شما می بخشد.
Kiğılı یک پاسخ عالی برای مردان مدرنی است که می دانند چه می خواهند، با طرح هایی که در روزهای سرد زمستان در مجموعه لباس بافتنی شما را گرم می کند. نسیم ظرافت ایجاد شده توسط ژاکت های بافتنی یقه ای، که با محتوای پشمی خود هوای قابل اعتماد بیشتری به ترکیبات شما می بخشد، استایل شما را در هوای سرد نشان می دهد. چه یک ورزش روزانه باشد و چه ترکیبی شیک، طراحی آن همیشه مورد علاقه شما خواهد بود، در حالی که ظاهر طرح دار آن گزینه ای عالی برای شما خواهد بود تا در زمستان امسال تفاوتی را به استایل خود اضافه کنید.
ابعاد مدل: 50/M ارتفاع: 188 سانتی متر سینه: 98 سانتی متر کمر: 85 سانتی متر باسن: 99 سانتی متر
محصولات حمایت شده تبلیغاتی هستند و توسط فروشندگان آنها نمایش داده می شوند.

Erkek ORTA LACİVERT Bisiklet Yaka Slim Fit Yünlü Desenli Triko Kazak | ژاکت بافتنی مردانه یقه باریک با طرح پشمی آبی سرمه ای

 

 

 

سایز

,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

453017

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “بافت و پلیور مردانه کیگیلی Kiğılı | 453017” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول به سبد شما افزوده شد